Szanowny gościu możesz zalogować się lub założyć konto.

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO i-pro.pl


I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY:

Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym i-pro.pl (dalej: „Sklep”) prowadzony jest przez

FHU JOTBE
40-175 Katowice ul. 
NIP: xxxxxxx
REGON: xxxxx
adres e-mail: sklep@-ipro.pl
numer telefonu: (+48) xxx xxx xxx (opłata za połączenie wg. cennika właściwego operatora).

Zakup w sklepie internetowym i-pro.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


II. REALIZACJA I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIENIA

Sklep internetowy i-pro.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.
Informacje na temat swojej oferty Sklep zamieszcza na stronie pod adresem i-pro.pl.
Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.i-pro.pl,

Sklep i-pro.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia istotnych błędów na stronach sklepu, polegających w szczególności na wyświetleniu wadliwych informacji o cenach, stanie towarów, terminie dostępności, terminie promocji, terminie przeceny. Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową lub telefoniczną i zwraca mu całą otrzymaną od niego należność.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o statusie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W wypadku niemożności realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Sklepu w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia zawarta umowa wygasa, a Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową i zwraca mu całą otrzymaną od niego należność.

Sklep i-pro.pl zastrzega sobie prawo do organizowania czasowych promocji na produkty – ceny oferowanych towarów obowiązują do odwołania akcji promocyjnej lub do wyczerpania zapasu promocyjnych produktów.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.

Klient ma możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu/rachunku. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Sklepem wiadomością e-mail pod adresem: sklep@i-pro.pl.


Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie klientów i-pro.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Wyraża również zgodę na otrzymywanie od Sklepu informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204 z późn. zm). Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
Dane osobowe klienta pozyskiwane za pośrednictwem strony internetowej są przeznaczone do użytku wewnętrznego Sklepu i-pro.pl i nie zostaną przekazane podmiotom trzecim.
Użytkownicy Strony Internetowej dysponują prawem wglądu i wnoszenia poprawek do ich danych osobowych oraz ich kasacji.

 

III. CENY TOWARÓW

Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki i płatności, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Wprowadzone zmiany nie mogą wpływać na skuteczność oraz sposób wykonania złożonych wcześniej zamówień.

 

IV. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Płatność przelewem zwykłym: wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty w dowolnym terminie, nie przekraczającym 14 dni od daty złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie firmowym Sklepu (przysłanie potwierdzenia wpłaty nie jest przez nas uznawane). Wpłaty należy dokonywać na konto w XXX Bank xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx NAZWA. W tytule płatności należy podać : imię, nazwisko, numer zamówienia. Dane te są niezbędne do zrealizowania zamówienia.

Płatność za pośrednictwem usługi: PayU/Przelewy24 - zapewnia dokonanie błyskawicznej płatności. Realizacja zamówienia następuj niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia płatności z serwisu PayU.

Płatność przy odbiorze: opłata za zamówienie dokonywana jest przy odbiorze przesyłki - pieniądze przekazuje się listonoszowi lub kurierowi. Przy wyborze tej formy przesyłki zamówienie realizowane jest niezwłocznie po odebraniu zamówienia przez Sklep.

Odbiór osobisty w siedzibie Sklepu (wyłącznie jeśli taka forma została zaznaczona w opisie produktu)


V. SPOSOBY DOSTAWY


Paczka kurierska
Paczka kurierska pobraniowa
Paczka pocztowa (Poczta Polska SA)
Paczka pocztowa, za pobraniem (Poczta Polska SA)
List polecony ( Poczta Polska SA)
List polecony priorytetowy (Poczta Polska SA)

 

VI. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów do Klienta, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

Przy każdym towarze podany jest status dostępności towaru stanowiący zarazem wyznacznik przewidywalnego czasu realizacji zamówienia:
- "W magazynie" oznacza, że realizacja zamóienia nastąpi w ciągu 24-48h od otrzymania przelewu, potwierdzenia płatności PayU/Przelewy24 lub wyboru wysyłki za pobraniem.
- "Towar dostępny w ciągu 3-7dni" oznacza, że realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 24-48h od momentu uzupełnienia stanu magazynowego Sklepu.
- "Na zamówienie" oznacza, że zamówienie realizowane jest indywidualnie, a jego czas uzależniony jest od terminu dostawy towaru do Sklepu i-pro.pl.

Czas dostawy towarów zależny jest od wybranej formy transportu: w przypadku Poczty Polskiej jest to z reguły 1-7 dni roboczych; w przypadku firmy kurierskiej jest to z reguły następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu. Dostawy towaru następują wyłącznie w dni robocze.

W przypadku płatności przelewem zwykłym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na koncie Sklepu.

Sklep zastrzega możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia.

Domyślnie za adres dostawy przyjmuje się adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji w sklepie.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

 

VII. ZWROTY I REKLAMACJE

Odstąpienie od umowy:
Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 24 czerwca 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827), w przypadku zakupu towaru poza lokalem przedsięboircy lub na odległość, konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wydania towaru.
Warunkiem koniecznym do spełnienia jest złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (listownie lub skan/zdjęcie podpisanego oświadczenia za pośrednictwem wiadomości e-mail).
Wskazane jest aby procedurę odstąpienia od umowy rozpocząć od wypełnienia formluarza zgłoszeniowego w zakładce ZWROTY na dole strony głównej Sklepu i-pro.pl, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w zwrotnej wiadomości e-mail.

Po wypełnieniu otrzymanych instrukcji Klient w ciągu 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstapieniu od umowy przesyła starannie zapakowany towar na adres Sklepu, wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura/inny), oryginałem oświadczenia o odstąpieniu od umowy(jeśli uprzednio zostało złożone w formie elektronicznej), w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów, instrukcji i innych elementów składowych produktu (towar, akcesoria i opakowanie nie mogą nosić śladów uszkodzeń lub śladów świadczących o przekroczeniu zwykłego zarządu rzeczą).

Koszty związane z przesyłką zwracanego produktu pokrywa Kupujący.

W terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru Sklep dokona zwrotu należności za przedmiotowy towar (należność zawiera koszt zakupu oraz transportu poniesione przez kupującego w momencie zakupu towaru, jednakże uwzględnia się jdynie koszty najtańszej formu transportu dostępnej w Sklepie). Należność zostanie zwrócona przelewem bankowym na rachunek wskazany porzez Kupującego).

 

Reklamacja z tytułu gwarancji:
Towary oferowane przez Sklep i-pro.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją, liczone od dnia zakupu (chyba, że w opisie towaru uwzględniono inny okres).
Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Realizacja reklamacji z tytułu gwarancji realizowana jest za pośrednictwem Sklepu i-pro.pl.

Wskazane jest aby procedurę reklamacyjną rozpocząć od wypełnienia formularza znajdującego się w zakładce ZWROTY na dole strony głównej Sklepu i-pro.pl, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w zwrotnej wiadomości e-mail.

 Po wypełnieniu otrzymanych instrukcji Klient przesyła starannie zapakowany towar na adres Sklepu, wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura/inny) oraz ze szczegółowym opisem problemu/usterki.

Sklep w terminie do 14dni ustosunkuje się do złożonej reklamacji z tytułu gwarancji.

Termin realizacji reklamacji z tytułu gwarancji wynosi 14dni od daty uznania reklamacji, jednakże w przypadku konieczności odesłania towaru do producenta termin ten może ulec wydłużeniu o okres niezbędny do realizacji reklamacji.

Realizacja uznanej reklamacji następuje w formie:
- naprawy na koszt producenta/sprzedającego
- wymiany na nowy produkt
- zwrot należności za produkt (przelew bankowy na numer konta wskazany przez Klienta)

W przypadku uznania reklamacji naprawiony/wymieniony towar przesyłany jest do Klienta na koszt Sklepu.
W przypadku gdy reklamacja nie zostanie uznana, reklamowany towar zostaje przesłany do Klienta za pobraniem (na wartość przesyłki).

W przypadku stwierdzenia, że reklamowany towar nie posiada wady/usterki (reklamacja została złożona bezzasadnie) klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z przeprowadzoną ekspertyzą serwisową (100zł) lub kosztami dodatkowego transporu (zgodnie z kosztami poniesionymi przez Sklep).

Uwaga: Gwarancja nie wyłącznia, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów Ustawy z dnia 24 czerwca 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827).

 

Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową:
Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą z dnia 24 czerwca 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827).

Wskazane jest aby procedurę reklamacyjną rozpocząć od wypełnienia formularza znajdującego się w zakładce ZWROTY na dole strony głównej Sklepu i-pro.pl, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w zwrotnej wiadomości e-mail.

Procedura reklamacyjna zostanie opisana indywidualnie w korespondencji e-mail.

Sklep do zgłoszonej reklamacji ustosunkuje się w terminie 14dni kalendarzowych od zgłoszenia.

W przypadku uznania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową koszty realizacji żądań reklamacyjnych ponosi Sklep.

 

Reklamacja z tytułu rękojmii:
Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmii zgodnie z Ustawą z dnia 24 czerwca 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827).

Wskazane jest aby procedurę reklamacyjną rozpocząć od wypełnienia formularza znajdującego się w zakładce ZWROTY na dole strony głównej Sklepu i-pro.pl, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w zwrotnej wiadomości e-mail.

Sprzedający względem Konsumenta ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru.

 

Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne,
- uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
- uszkodzenia wynikające z normalnego zużywania się towaru,
- towar był używany niezgodnie z jego przeznaczeniem,

 

Nie przyjmujemy przesyłek kierowanych na adres Sklepu za pobraniem, na koszt Sklepu.

 

W przypadku wątpliwości wszelkie pytania dotyczące zwrotów i  reklamacji należy kierować na adres e-mail: sklep@i-pro.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego w zakładce KONTAKT

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy i-pro.pl zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.); Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy z dnia 24 czerwca 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827

 

 

Regulamin aktualny na dzień:  25 grudnia 2015r.